Sunday, May 18, 2014

Sfimg - International Affiliate Biznesimënyrë e zgjuar me SFI

Biznesi ndërkombëtar Affiliatemënyrë e zgjuar me SFI - Sfimg
Për ata që janë në kërkim për mundësitë e biznesit në internet dhe duan një jetë më të mirë , kishin frymërat e larta , por nuk kemi kapital , ju mund të regjistroheni për t'u bërë një degë e një kompani si SFI .
Ky biznes kërkon vetëm një minimum prej pesë orë në javë nga koha juaj për të lëvizur në internet . Unë jam i sigurt se koha juaj në internet për të lëvizur më shumë se pesë orë në javë . Kjo do të thotë se ju jeni të kualifikuar tashmë për të përfituar nga mundësia që të ketë një të ardhme të ndritshme me SFI
 Regjistrohu veten > Complete të gjitha detyrat > EA përmirësuar për > të futur një mik për të EA > daljes në pension ( që të gjithë ju duhet të bëni ! ) .
Pa përmirësimet në përpjekjet tuaja EA do të jenë të kota . Për shkak të gjithë e bonusit sipas VM ju do të kalojë nga upline tuaj për të më lart të cilat kanë arritur në EA .
Nëse jeni të regjistruar në SFI çfarë duhet të bëni ? Nëse ju jeni kurs të ri ende të mësynin të kuptoj se si të punojnë në SFI . Unë sugjeroj për të bërë më të lehtë për të mbushur perterjemahan gjuhën LOUNCHPAD ™ do të ishte mirë që të veshin GOOGLE CRHOME ju mund ta instaloni këtu .
Pa shumë prolog unë menjëherë do të ofrojë udhëzime që mund të bëjë të kuptoni më mirë se si për të kandiduar SFI .
 1 . Niveli Verifikimet apo pozita në SFI - > Ka 3 nivelet ose pozicionet në SFI . Nëse ju keni nënshkruar ju " nuk është përfshirë në Nivelin SFI " , ështëAffiliate Parë ( A ) Nëse të VP 600 VP , i dytë është filial Ekzekutiv ( EA ) numri i pikave Versa 1500 VP tuaj , dhenjë e treta është udhëheqësi i ekipit ( TL ) 3000 VP . Në çdo nivel ka avantazhet dhe kerugianya respektivisht . Për të kontrolluar pozicionin tuaj për ku ju mund të shihni atë në këndin e sipërm të djathtë çdo herë që hyni në SFI .
 2 . Asnjëherë gjysmë - gjysmë - > Nese regjistruar tashmë në SFI kurrë nuk duhet të bëjë atë gjysmë në gjysmë për shkak se ajo do të ju bëjë vetëm një humbje kohe , por në këtë rast unë do të keni më shumë të qëndrueshme dhe serioze në drejtimin e SFI . Kalojnë disa orë për kohën tuaj , dhe ju do të mendojnë se në të ardhmen e afërt .
 3 . Të jetë Një EA për të filluar marrjen e të ardhura nga SFI - > Ju duhet vetëm një hap më shumë për të filluar për të marrë rezultatet e SFI . Nëse ju keni bërë një Affiliate Ekzekutiv ju do të përfitojnë . Çfarë avantazh ? Avantazhi ju do të merrni një përqindje bonus prej 30-60 % të downline , powerline apo produktet e shitura nga ju ose downline tuaj . Çfarë duhet të bëni? Hapi i parë është që të shkoni në menynë Faqja - > My To - A List - > klikoni një nga pikat është në " VEPRIMET T'ia Fillohet - " për të yll ( * ) klikologo është e gjelbër e mjaftueshme cepin e djathtë ( V ) . E dyta hap pas shkon në menynë pika të nxehta - > klikoni pikat që janë në Launchpad ™ në çdo pikë nuk ka pyetje që ju duhet të përgjigjet , mos hezitoni të përgjigjem, sepse në qoftë se përgjigja e gabuar ju do të kërkohet që të përsërisin përgjigjet tuaja për të përgjigjet e sakta . Hapi i tretë KLICK pikat që ekzistojnë në veprimet e ndërmjetme në mënyrë të veçantë në pikat " Për instalimin e një flamur TripleClicks në web faqen tuaj personale ose blog , ' Nëse ju nuk e keni një domain / blog Unë sugjeroj për të bërë në blogspot nuk e bëjnë në wordpress sepse kjo nuk është në përputhje me TripleClicks , dhe nëse ju tashmë keni një blog atëherë vetëm pasi ju të klikoni pikat e përmendura në përshkrimin e ndonjë baner zgjidhni TripleClicks nga kjo faqe zgjidhni flamurin tuaj të preferuar kopjoni kodin HTML në flamurin tuaj blog - > kthehet përsëri kehalaman instaluar flamurin -> në llojin URL librit kuti në adresën tuaj url - > klikoniparaqesë . kështu që ju do të jetë EA .
 4 . Të jetë një aktivitet Udhëheqës i Ekipit Fuqishme Standart - > Pra, udhëheqësi i ekipit nuk duhet verbërisht në promovimin apo duke kërkuar downline . Provoni tëzakonshme , por me një strategji të pjekur , sepse në këtë mënyrë ne nuk e zbrazë kohën tonë . Si ? mjaftueshme për të bërë me 5 nga downline tuaj të bëhet një EA çdo muaj atëherë ju do të jetë një TL ( udhëheqës i ekipit ) Minimal fituar 100 $ në muaj , pa ju pasur nevojë të marrë ndonjë veprim , ( jo e lehtë ... ;) ), por mbani në mend tuaj SVP duhet të mbetet përvetësuar 10 në muaj , kështu që ju ende mund të fitojnë atë . Nëse doni më shumë për të marrë fitimet tuaja downline e më shumë se 5 persona të cilët bëhen EA .
 5 . Të jetë Lazy Person * Por zgjuar - > Kjo është një fjali që është i ekzagjeruar nga unë për të kapërcyer vërtetë ju pas të gjitha që të bëjë më shumë produktivë . Si mund të mashtrim është për të gjetur nën downline tuaj duke përdorur Gateway tuaj dhe ju mund të shihni këtu .
Navigate downline tuaj ose blerësit e ardhshëm të produkteve tuaja në lidhjet në gateway.Selanjutnya japë drejtim në downline që do të jetë i njëjtë si EA konferencë tim meberi sot . Unë preferoj nëse miqtë tanë apo të afërmit për referime mund të bëhet për shkak se ajo është më e lehtë për të rri . Nëse ju keni një website ose blog e portë tuaj vënë në pozitën e drejtë në mënyrë që ju mund të keni shumë referime .
Në mënyrë të ngjashme , udhëzues ime për ju , shpresojmë se ju më të vendosur për t'u bashkuar me SFI . Jo për t'u bashkuar ? ju lutem regjistroheni .
SFI Clickbucks
Është një mënyrë që bërë nga SFI për të rritur të ardhurat tuaja kryesore . Me ClickBucks ju do të jetë më e lehtë për të mbajtur pozicionin tuaj në asnjë EA ose BTL pa ju shpenzimin e parave ose blerja e produkteve nga SFI . ClikBucks është e lehtë për t'u përdorur një herë për shkak se ajo është bërë aq e lehtë të jetë e mundur dheprogrami është tashmë në të gjitha vendet e tjera se Indonezi .
Si A Clickbucks :
Ju vetëm reklamoni faqen ClickBucks Gateway për të marrë affiliater të re . Ju do të merrni $ 1 deri 4 $ për secilin regjistrues Full Access Filialin ( affiliater duhet të konfirmohet nga SFI ) .
Shuma e komisionit tuaj varet nga aktivitetin e aplikantit , pasi ai mori në SFI . Së paku ju mund të fitoni komision $ 1 për çdo regjistrues . Por në qoftë se ajo do të mashtrojnë duke u regjistruar veten atëherë ky program nuk do të lejojë që të veshin atë përsëri , aka listë të zezë tuaj . Pse është kjo? sepse ndoshta ju jeni të regjistruar veten të jetë në gjendje për të marrë një komision ( kjo ështëgjë e unë nuk e rekomandojmë ) . Ju do të merrni 1 SVP për $ 2, i paguar . Mjaft e drejtë ... imagjinoni ju nuk keni nevojë për të blerë gjëra vetëm për të marrë 10 pikë SVP , Nëse keni arritur të merrni 10-20 aplikantët secila nëseminimale e llogaritur pendapatnnya $ 1. Jo vetëm që ju të jeni të drejtë edhe për një bonus prej CV upline ( Volume Komisioni ) nga 50% të totalit që merrni .
Si mund të Shih ClickBucks rezultatet ?
Ju mund të përdorni lidhjet http://www.sfi4.com/11355467/CB

SFI Gateway
SFI është portë portë ose në këtë rast është një lidhje që është përdorur për të kërkuar për ose Lidhje downline për shitjen e produkteve të SFI për ne . Për shembull, në këtë rast unë kam një portë që i është dhënë nga SFI : http://www.sfi4.com/11355467 dhe kur njerëzit të hapur lidhjen , dhe të nënshkruajnë atëherë ai person do të jetë downline tonë .
Jo vetëm se shumë në të gjitha për variantet portë mund të jetë formuar tekst ose flamurin , fletushka Etj . ju mund të
merrni në seksionin Marketing Aids në Links http://www.sfimg.com/Resources/Marketing/MarketingAids.sfi
Nëse jeni të regjistruar në SFI atëherë ju do të merrni linkun dhe ju mund të përdorni për qëllime tuaja më vonë . Nëse ju nuk e kanë nënshkruar , të nënshkruajë deri tani .

Key Sekret për suksesin në SFI

    Secrets kryesore për Bëhuni të begatë me SFI :
1 . FOKUS : Fokusimi në zgjedhjen tuaj në Comp Planet SFI ( zgjidhni 1 ose më shumë - të zgjedhur nga 12 mënyra të ndryshme për të fituar para ) .
2 . Bëhuni EA : EA për të përmirësuar sa më shpejt të jetë e mundur ) në mënyrë për të blerë ose shitur prodhimet SFI .
3 . SPONSOR AFFILIATESS : Sponsor bashkëpunëtorët tuaj për SFI ( SFI 's Rrjeti EyeEarn më të lehtë - ju mori një degë të re dhe të holla ! )
4 . PSAs BËHUNI HELP JUAJ EA : Ndihmë bashkëpunëtorët tuaj në EA dhe të Ekipit të Liderëve ( Vetëm me ndihmën tuaj mund të jetë një udhëheqës i ekipit PSA 5 ) .
5 . Tregoni këtë sekret për miqtë tuaj!

<http://www.sfippa.com/14202850/real > Lexo më shumë

No comments:

Post a Comment